Myliu Panda

Panda įsteigė Nacionalinį kampanijos komitetą

2013/12/10

2014 m. vasario 14 d. oficialiai startuosianti MYLIU PANDA kampanija, pirmuosius žingsnius žengė sukvietusi Lietuvos valstybės institucijų bei nevyriausybinių organizacijų atstovus į Nacionalinio komiteto steigiamąjį susirinkimą. MYLIU PANDA kampanijos taikinyje – neapykantos kalba internete bei viešojoje erdvėje, kurią mažinti bus kviečiamas šalies jaunimas. Komitete dalyvavusios institucijos yra pasiryžusios šią misiją palaikyti.

 „Myliu Panda“ kampanija  – tai nacionalinė džiaugsmo kampanija, kuri yra paremta žmogaus teisių vertybėmis.  Ja siekiama ugdyti jaunų žmonių tarpusavio supratimą ir draugišką atmosferą virtualioje erdvėje, o kampanijos simboliu pasirinkta Panda kvies džiaugsmo ir gerumo kasdienybėje nepaversti nykstančia rūšimi.

Anot kampaniją įgyvendinančių Nacionalinio socialinės integracijos instituto (NSII) atstovų, įvairios neapykantos kalbos formos, elektroninės patyčios į virtualiąją erdvę persikelia iš realaus gyvenimo, kuriame virtualūs smurtautojai patys jaučiasi nelaimingi ir geriau pasijausti mėgina niekindami kitą.

Atgal Naujienų archyvas