Myliu Panda

Pandai pavyko apsikabinti beveik 1000 miestiečių

2013/12/22

Vilniaus senamiestyje Pandos apkabinimų sulaukė beveik tūkstantis miestiečių.

Sekmadienį senamiestį dviračiu apvažiavusi Panda siekė apkabinti kuo daugiau praeivių. Miestiečiai savo kelyje sutikę šį mielą personažą buvo skatinami tapti unikalaus rekordo dalimi. Dauguma su Panda apsikabinusių praeivių bus įamžinti „Myliu Panda“ kampanijos džiaugsmo albume.

„Myliu Panda“ kampanija  – tai nacionalinė džiaugsmo kampanija, grindžiama pozityviu mąstymu ir žmogaus teisių vertybėmis. Ja siekiama ugdyti jaunų žmonių tarpusavio supratimą ir draugišką atmosferą virtualioje erdvėje. Kampanijos simboliu pasirinkta Panda ragina džiaugsmo ir gerumo kasdienybėje nepaversti nykstančia rūšimi.

„Kampanijos taikinyje – neapykantos kalba internete ir viešojoje erdvėje. Elektroninės patyčios į virtualiąją erdvę persikelia iš realaus gyvenimo, kuriame virtualūs

Atgal Naujienų archyvas