Myliu Panda

„Myliu Panda” kampanija meta iššūkį norintiems tapti pardavimų profesionalais

2014/03/04

Vasario 17 d. startavusios „Talentų kartos“ programos „300 pardavimo talentų“ dalyviai, ieškantys savyje pardavėjo talento, mokytis pradės atlikdami „Myliu Panda“ kampanijos užduotis. Programos dalyviai, pasiskirstę į komandas, planuos ir įgyvendins veiklas, grindžiamas kampanijos idėjomis ir tikslais, t.y. žmogaus teisių vertybėmis bei nepakantumo visuomenėje prevencija.

Pasak „Myliu Panda“ kampanijos koordinatorės Viktorijos Bružaitės, vienas iš kampanijos siekių, skatinti iniciatyvas, kurios prisidėtų prie žmogaus teisių vertybių sklaidos ir puoselėjimo, tad bendradarbiavimas su Talentų karta puiki galimybė paskatinti jaunus žmones kūrybiškai pažvelgti į visuomenės sąmoningumo ugdymą.

„Jaunuoliai, norintys išbandyti save pardavimų srityje, gavo pirmąją praktinę užduotį –  sugalvoti ir įgyvendinti veiklą, kuria ne tik skatintų tarpusavio pagarbą ir supratimą, bet ir įtrauktų kuo daugiau žmonių bei paskatintų juos imtis iniciatyvos patiems. Tikimės, jog komandoms maksimaliai pavyks atskleisti judėjimo be neapykantos principus“, – pasakojo V. Bružaitė.

Talentų kartos programoje dalyvauja beveik 300 dalyvių, pasiskirstę į komandas po 4-5 narius.  „Kiekviena komanda, kurių yra daugiau nei pusšimtis, suorganizuos renginį, surengs akciją ar įgyvendins kokią kitą veiklą, tad laukiame labai daug idėjų ir daug veiksmo. Tikimės, kad komandoms pavyks atskleisti kampanijos idėjas“, – teigia kampanijos koordinatorė.

„Myliu Panda“ kampanija yra dalis Nacionalinio socialinės integracijos instituto įgyvendinamo projekto „Visi skirtingi – visi lygūs: aktyvus dalyvavimas, įvairovė, žmogaus teisės“, kuriam finansavimas skirtas pagal Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo 2009-2014 periodo NVO Programą www.nvoprograma.lt.

Atgal Naujienų archyvas